نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 13:14

مسوولان مانند شهدا در عمل به وظایف اخلاص داشته باشند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اخلاص در عمل ویژگی بارز شهدا بود که باید مسوولان از آنها الگویی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسم مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج اظهار کرد: مهم‌ترین مولفه شهدا وقت‌گذاری بود، شهدا برای جنگ و جبهه وقت گذاشتند.

وی تصریح کرد: برخی از شهدا حتی سال‌ها برای جبهه و جنگ وقت گذاشتند تا بلاخره به ملکوت اعلا پیوستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: کاری که ما باید بکنیم باید در هر مسوولیتی که هستیم وقت بگذاریم و وقت گذاشتن در انجام وظیفه را به عنوان یک راهبرد مد نظر قرار دهیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: شهدا رفتند تا برای هدفی که داشتند جان خود را فدا کنند آنها برای انقلاب بودند نه انقلاب برای آنها و به همین دلیل با تمام وجود و از همه داشته‌های خود برای نظام وقت گذاشتند.

وی اضافه کرد: مملکت اسلامی و نظام، نظام دینی است همه ما باید با وضو سرکار حاضر شوین و برای حفظ انقلاب باید جان خود را فدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شهدا به خاطر اسلام، اهل بیت و انقلاب در گمنامی رفتند و جان خود را فدا کردند، گفت: برخی از شهدا بعد از شهادت حتی نام و نشانی از خود باقی نگذاشتند.

وی با تاکید براینکه اخلاص در عمل و توجه به رضای پروردگار از ویژگی‌های بارز شهدا بود که باید از آنها الگو بگیریم، گفت: در هر پست و مقام و مسوولیتی که هستیم باید اخلاص را ملاک حرکت خود قرار دهیم و با الگوگیری از شهدا در خدمت  نظام اسلامی باشیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518657

مهمترین اخبار ایران و جهان: