نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 13:08

ابر پروژه علمی «چشمه نور» نیازمند حمایت اساسی مجلس و دولت است

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ابر پروژه علمی چشمه نور نیازمند اعتبارات عمرانی است که امیدوارم با حمایت های مجلس و دولت این پروژه به مرحله بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین زهرا، جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: مجلس یازدهم با شعار شفافیت و هوشمندسازی فعالیت خود را آغاز کرد و تا پایان نیز با نظارت و جدیت در جهت خدمت رسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برخواهد داشت.

وی افزود: طی فعالیت ۳ سال گذشته مجلس یازدهم ۲۲ قانون تاثیر گذار مانند قانون جوانی جمعیت، قانون تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار و قانون طرح جهش تولید مسکن را تصویب کرده است.

محمدبیگی ادامه داد: در آستانه نهمین سالروز ابلاغ سیاست های کلی جوانی جمعیت شاهد اجرای این قانون حیاتی و مهم در کشور هستیم اما متاسفانه آن طور که لازم بود دولت برای این قانون ردیف بودجه اختصاص نداده است.

نماینده قزوین، البرز و آبیک همچنین ضمن دعوت از قالیباف جهت بازدید از ابر پروژه علمی خاورمیانه اذعان کرد: ابر پروژه علمی چشمه نور نیازمند اعتبارات عمرانی است که امیدوارم با حمایت های مجلس و دولت این پروژه به مرحله بهره برداری برسد.

محمدبیگی در پایان گفت: محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و تامین نیاز های آبی استان از اولویت های مجلس و دولت باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1215857

مهمترین اخبار ایران و جهان: