نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 16:05

ستاره والیبال ایران با شهداب تمدید کرد و از تیم ملی خط خورد

دریافت کننده والیبال ایران قراردادش را با شهداب یزد تمدید کرد و از اردوی تیم ملی کنار رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اعلام مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و پس از درخواست کادر فنی و با مذاکرات انجام شده، قرارداد میثم صالحی، ستاره تیم والیبال شهداب یزد به مدت یک فصل دیگر تمدید شد تا این بازیکن خوش پرش و با پتانسیل یک فصل دیگر نیز لباس تیم والیبال شهداب یزد را بر تن کند.

این در حالی است که صالحی چندی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اعلام کرده بود که به دلیل مصدومیت و با هماهنگی کادر فنی تصمیم گرفته تا در کنار سایر ملی‌پوشان حضور پیدا نکند و به مداوای خود مشغول شود. چند روز بعد صالحی به اردوی تیم ملی اضافه شد و در نهایت با نظر کادر فنی از حضور در تیم ملی خط خورد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که چند پیش محمدرضا تندروان، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در گفت‌وگویی اعلام کرده بود «امیدوارم تیم ملی شرط برای حضور و انتخاب بازیکنانش این نباشد که بازیکنانش بر علیه همکاران کادرفنی مصاحبه کنند که این نوع انتخاب، بدترین نوع انتخاب برای والیبال خواهد بود که قطعاً باعث تضعیف والیبال خواهد شد».

پیش از این هم محمدرضا موذن، لیبروی فصل گذشته تیم والیبال شهداب به بهانه مصدومیت از این تیم کنار گذاشته و بلافاصله از سوی کادر فنی تیم ملی به اردو فراخواند شده بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1252957

مهمترین اخبار ایران و جهان: