نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 12:48

تهیه ۵۰ دستگاه دوچرخه برای افزایش مشارکت در ورزش همگانی

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: ۵۰ دستگاه دوچرخه برای افزایش مشارکت شهروندان در ورزش همگانی شهر و برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری مناطق چندگانه از سوی شهرداری اراک تهیه می‌شود.

پیمان عین‌القضات در حاشیه نشست با رئیس و اعضای هیات والیبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک ضمن تأکید بر موضوع ورزش به عنوان یکی از محرک‌های غنی‌سازی اوقات فراغت و عوامل کمک‌کننده در رشد شخصیت اجتماعی جوانان اظهار کرد: تمرکز شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک بر محله‌محوری و همگانی بودن ورزش برای شهروندان اراک خواهد بود.

وی افزود: با توجه به قانون، شهرداری‌ها اجازه ورود به حوزه‌ ورزش حرفه‌ای و قهرمانی را ندارند و استعدادیابی و دسترسی آسان برای همه از اولویت‌های مهم شورای ششم و شهرداری اراک است.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: با توجه به ظرفیت موجود در سازمان فرهنگی شهرداری اراک، توان ایجاد چند زمین والیبال پارکی و ساحلی دیگر در شهر اراک را داریم.

عین القضات یادآور شد: سیاست کلی ما احداث زمین‌های ورزشی متناسب با نیازهای شهروندان و واگذاری این بخش‌ها به هیأت‌های ورزشی مرتبط خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت ورزش همگانی برای شهرداری و شهروندان در صورتی که هیأت والیبال استان مرکزی مربیان متخصص خود را به منظور آموزش شهروندان پای کار بیاورد ما نیز توان لازم برای احداث زمین والیبال ساحلی دیگری در منطقه گردشگری گردو و تأمین توپ و تجهیزات لازم برای استاندارسازی زمین‌های والیبال ساحلی و احداث زمین‌های والیبال پارکی در مناطق مختلف شهر اراک را خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در پایان وعده تهیه ۵۰ دستگاه دوچرخه برای افزایش مشارکت شهروندان در ورزش همگانی شهر اراک و برگزاری مسابقات دوچرخه سواری مناطق چندگانه از سوی شهرداری اراک را داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1241613

مهمترین اخبار ایران و جهان: