نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 15:55

انتقال آب از دریاچه کارون ۳ به ایذه بخش مهمی از مشکلات را حل می‌کند

امام جمعه ایذه با اشاره به تصویب بودجه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان گفت: انتقال آب از دریاچه کارون ۳ به ایذه بخش مهمی از مشکلات را حل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید میثم موسوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلام با رهبر انقلاب و بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب است اظهار کرد: نمایندگان مجلس منافع مردم را به منافع احزاب و اشخاص ترجیح دهند و تعریف مقام معظم رهبری از نمایندگان بر مسئولیت آنها در انجام وظایفشان در قبال مردم خواهد افزود و نمایندگان باید قدر این مدال افتخار را بدانند.

وی با بیان اینکه اولویت اول مملکت رشد تولید و مهار تورم است و همه ما وظیفه تحقق آن را داریم افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال اولین و اصلی‌ترین اولویت کشور اقتصاد کشور است و در پی آن اشتغال جوانان و کنترل قیمت‌ها باید صورت گیرد.

امام جمعه ایذه با اشاره به تصویب اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و نقش اساسی آن در توسعه استان خوزستان بیان کرد: تصویب طرح ۵۵۰ هکتاری و بودجه آن کار بزرگی بود که بخش اصلی آن، کار اجرا است و دولتی‌ها این طرح را اجرا کنند و نمایندگان نیز بر آن نظارت جدی داشته باشند.

وی با اشاره به وعده‌های چندساله تامین آب شهرستان ایذه از دریاچه سد کارون ۳ گفت: انتقال آب به ایذه یک مشکل حیاتی است که حل آن بخش اعظمی از مشکلات شرب و کشاورزی را حل خواهد کرد.

موسوی تاکید کرد: فرمان مقام معظم رهبری نباید روی زمین بماند. مجلس و دولت انقلابی و مردمی بودنشان در این زمینه را نشان دهند و تامین آب را محقق کنند.

وی با بیان اینکه قانون‌ها باید ناظر به منافع ملت باشد تاکید کرد: سیاست نمایندگان فقط منافع مردم باشد. مشکلات متعددی در حوزه اقتصاد در کشور به ویژه کنترل قیمت‌ها و اشتغال جوانان وجود دارد که باید توجه جدی به آن برای حل شود.

انتهای پیام/۷۲۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1239457

مهمترین اخبار ایران و جهان: