نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 20:38

پروژه 10 ساله در بهمئی که جان دوباره گرفت

بعد از ۱۰ ساختمان هلال احمر بهمئی شروع به کار کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی گفت: پروژه ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی پس از ۱۰ سال تعطیلی جانی دوباره گرفت.

 سید مسلم دردارنژاد افزود: این پروژه که از سال ۹۲ بلاتکلیف و نیمه کاره رها شده بود با پیگیری های مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مجوزات و تاییدیه فنی جهت تکمیل پروژه را اخذ کرد. 

وی افزود: در سال 1401 با پیگیری های شبانه روزی مدیر عامل، فرماندار شهرستان و نماینده جهت تامین اعتبار این پروژه اعتبار لازم با همکاری و مساعدت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کارشناسان این سازمان اعتبار لازم تخصیص یافت.  

دردارنژاد تصریح کرد با توجه به دستور مدیرعامل و معاونت منابع و پشتیبانی و مسئول عمران جمعیت هلال احمر استان مصالح لازم خریداری گردید و عملیات تکمیل پروژه از ابتدای اردیبهشت آغاز گردید. 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی تصریح کرد: فعالیت اجرایی به صورت شبانه روزی در حال انجام است و پروژه در دو هفته گذشته پیشرفت قابل قبولی داشته و امیدواریم تا ابتدای تیرماه تکمیل و آماده بهره برداری شود. 

دردارنژاد از زحمات بی دریغ و تلاشهای شبانه روزی و پیگیری مدیرعامل جمعیت هلال احمر و مجموعه معاونین، فرماندار شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که موجبات تکمیل پروژه را فراهم کردند تقدیر و تشکر کرد. 

یاداور می شود:  جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی از سال 1387 تاسیس گردید و تاکنون بصورت استیجاری بوده است

منبع: فارس
شناسه خبر: 1205257

مهمترین اخبار ایران و جهان: