نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 12:10

خفت‌گیرهای چهارباغ دستگیر شدند

چهارباغ- فرمانده انتظامی چهارباغ از دستگیری دو سارق زورگیر با اعتراف به پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کامران چراغی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت با شیوه زورگیری در سطح شهرستان چهارباغ و بازتاب منفی این موضوع در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سوژه‌های خود را انتخاب و با تحت نظر قرار دادن آنها، در اماکن خلوت آنها را غافلگیر کرده و با تهدید سلاح پلاستیکی اقدام به سرقت لوازم با ارزش آنها از قبیل وجه نقد و گوشی تلفن همراه می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: در ادامه پس از چندین روز اقدام اطلاعاتی و پلیسی هویت سارقان شناسایی و مشخص شد که این افراد در هفته‌های اخیر توسط پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ به جرم زورگیری دستگیر شده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد با هماهنگی‌های صورت گرفته متهمان به پلیس آگاهی چهارباغ منتقل و در تحقیقات تکمیلی ۵ فقره سرقت با شیوه زورگیری کشف شد.

سرهنگ چراغی در پایان با بیان اینکه متهمان مجدداً برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند حرکات مشکوکی که در محیط اطراف خود می‌بینند را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277057

مهمترین اخبار ایران و جهان: