نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 18:10

تجلیل از مسن‌ترین معلم پیشکسوت در استان البرز

کرج- به مناسبت بزرگداشت هفته معلم در آیینی از «علی اکبر بهنام» مسن ترین معلم پیشکسوت این استان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنیه به مناسبت بزرگداشت هفته معلم در آئینی از «علی‌اکبر بهنام» مسن‌ترین معلم پیشکسوت این استان با شعار «ما همه به تو مدیونیم» تجلیل به عمل آمد.

در این آئین سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز با اهدا لوح از این معلم بازنشسته تقدیر کرد.

سید مسلم رئیسی در این آئین افزود: این معلم پیشکسوت از سال ۱۳۲۸ فعالیت خود را در آموزش و پرورش آغاز و در سال ۱۳۶۰ بازنشسته شده است.

وی با اشاره به اینکه این معلم درس ریاضی را تدریس می‌کرده در اواخر خدمتش در کارگزینی مرکزی آموزش و پرورش کرج مشغول خدمت بوده است.

وی یادآور شد: علم و تجربه پیشکسوتان همواره راه گشای مسائل تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش بوده و تلاش این عزیزان در اعتلای مسائل فرهنگی و تربیتی استان البرز وصف ناپذیر است.

رئیسی با اشاره به اینکه توسعه هر جامعه در سایه تلاش معلمان حاصل شده و پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی، بزرگترین سرمایه‌های ارزشمند انسانی این استان به شمار می‌روند، تصریح کرد: توسعه هر جامعه مبتنی بر آموزش و پرورش پویا و زنده است که این امر نیز در سایه وجود معلمان پرتلاش، دلسوز و آگاه تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: زیربنای توسعه همه جوامع مدارس هستند که در رأس آن معلمان قرار دارند که باید در هر زمان از تجربه و علم این تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت به نحو احسن در پیشبرد اهداف آموزشی، اجتماعی و اقتصادی بهره برده شود.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز افزود: منزلت شغل معلمی همیشه و هر زمان باید از سوی آحاد جامعه حفظ و برای نهادینه شدن فرهنگ حفظ حرمت و جایگاه فرهنگیان بیش از پیش تلاش شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1203113

مهمترین اخبار ایران و جهان: