نیوز سیتی!
29 اردیبهشت 1402 - 18:30

بخشی که بخشداری آن فقط با یک نیروی خدمتگزار کارمی کند!

رئیس شورای اسلامی شهر شهرآباد بردسکن گفت: بخش شهرآباد حدود یک سال است که بدون بخشدار است و طی این مدت تنها یک نیروی خدمتگزار در بخشداری حضور فعال دارد.

احمد نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بردسکن اظهار کرد: شهرآباد، قطب کشاورزی و دارای معدن سنگ‌آهن است و حدود یک سال است که پس از انتصاب بخشدار بخش به‌عنوان معاون عمرانی فرمانداری بردسکن این بخش بدون بخشدار و بعضاً به‌صورت پاره‌وقت در طول هفته (معاون فرماندار) برای ساعاتی در بخش حضور دارد.

وی نداشتن نیروی انسانی موردنیاز و تسریع در معرفی بخشدار را خواستار شد و در پاسخ به سؤالی درباره علت تأخیر در انتخاب بخشدار گفت: فرماندار شهرستان بردسکن باید پاسخگو باشند.

نخعی با ابراز گلایه خود و شهروندان و مردم این بخش افزود: شهرآباد در تمامی عرصه‌های مختلف کشور بیشترین مشارکت را در حوزه‌‌های اجتماعی، مذهبی، سیاسی، فرهنگی و مسائل اقتصادی داشته، و صلاح نیست بخشی که دارای بیشترین تولید پسته شهرستان در کنار دیگر محصولات کشاورزی و باغی و دارای معدن است، این‌گونه بدون بخشدار آن هم طی این مدت باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرآباد بردسکن از پیگیری‌های خود به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهرآباد در این مدت خبر داد و گفت: در طول این مدت فقط این طور پاسخ ما را داده اند که امروز و فردا بخشدار شهرآباد منصوب می‌شود.

پایان پیام/

70050

منبع: فارس
شناسه خبر: 1223413

مهمترین اخبار ایران و جهان: