نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 21:31

بهره مندی ۲۱۰۰ روستایی شهرستان دنا از نعمت آب شرب پایدار

پروژه آبرسانی توت نده و سرتنگ توت نده در شهرستان دنا به مناسبت دهه مبارکه فجر و با حضور مسئولان معاون سیاسی استاندار افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پروژه آبرسانی توت نده و سرتنگ توت نده در شهرستان دنا به مناسبت دهه مبارکه فجر و با حضور مسئولان و معاون سیاسی استاندار افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم، امید صالحی اظهار داشت: اجرای ۱۳۰۰ متر خط لوله و تجهیز ایستگاه پمپاژ بخشی از عملیات صورت گرفته در این پروژه است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۱۰۰ نفر از منافع این طرح ۱۲۰ میلیارد ریالی بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: در کشور در زمینه پیشرفت فیزیکی پروژه های جهاد آبرسانی رتبه ۲ را کسب کردیم.

وی در خصوص دستاوردهای پروژه آبرسانی توت نده گفت: با تکمیل عملیات اجرایی این پروژه حجم تولید و انتقال آب از ۱۲ لیتر بر ثانیه به حدود ۳۲ لیتر بر ثانیه می‌رسد که نتیجه آن پایداری آب این مجموعه روستا است و البته با توسعه شاخص جمعیتی نیز حتی تا ۱۰ سال آینده مشکلی در این منطقه نخواهیم داشت.

صالحی بیان کرد: از استاندار و مجمع نمایندگان استان برای پیگیری مطالبات آبی مردم ویژه قدردانی می‌کنم.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: از تلاش‌های مجموعه آب و فاضلاب به ویژه در تنش آبی سال‌های اخیر کمال قدردانی را دارم.

معاون سیاسی استاندار افزود: هرچی در استان ما است به برکت دستاوردهای نظام جمهوری بوده، گذشته این استان را ما به خوبی به خاطر داریم، برای زندگی حداقلی مردم باید به زحمت می افتادند.

هاشمی ادامه داد: علیرغم همه مشکلاتی که وجود دارد اقدامات خوبی شده و زیرساخت‌های مناسبی در جمهوری اسلامی نصیب استان ما شده است.

وی ادامه داد: ادعا نداریم که همه مطالبات مردم در حد اعلا پاسخ داده شده، مشکلات وجود دارد اما خادمان مردم پای کار حل آن هستند.

معاون سیاسی استاندار افزود: امروز شاهد افتتاح پروژه‌ای حیاتی برای یکی از مجموعه روستاهای مهم استان در زمینه زیرساخت آب آن‌ هم با پیش‌بینی افق ۱۰ ساله هستیم. این کمترین خدمتی است که می‌توانستیم انجام دهیم. دست همه افرادی که تلاش کردند این پروژه به سرانجام برسد را می‌بوسیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667557

مهمترین اخبار ایران و جهان: