نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 13:19

خروش ملت انقلابی کردستان در جشن پیروزی انقلاب+فیلم و عکس

مردم انقلابی استان کردستان امروز همزمان با سراسر کشور با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن جلوه دیگری از اتحاد ملی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امروز یکشنبه مردم انقلابی استان کردستان اعم از بازاری، کارمند، کارگر، مسوول و پیرو و جوان و زن و مردم، همگام با مردم سراسر کشور با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن جلوه دیگری از اتحاد ملی و پیوند ناگسستنی بین شیعه و سنی را به نمایش گذاشتند.

مردم سرزمین مجاهدت‌های خاموش و فداکاری‌های بزرگ در راهپیمایی امروز 22 بهمن با شعارهای «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، « این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «حسین، حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» بار دیگر اوج وفاداری خود به نظام و نفرت و انزجار از نظام سلطه و استکبار جهانی را به منصه ضهور رساندند.

جدای از سنندج، مرکز استان کردستان که از میدان آزادی تا میدان انقلاب این شهر مملو از جمعیت بود، در شهرهای مرزی کردستان اعم از سقز، بانه، مریوان وسروآباد نیز حضور مردم، باشکوه و دشمن‌شکن بود.

در بیجار، قروه و کامیاران هم که ترکیبی از تشیع و تسنن است، جلوه زیبایی از اتحاد بین این دو مذهب و دفاع جانانه آنان از انقلاب اسلامی بود ضمن اینکه مردم دیواندره و دهگلان هم در راهپیمایی امروز حضور باشکوهی داشتند. 

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668057

مهمترین اخبار ایران و جهان: