نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 07:26

۱۷۱ پروژه تا پایان دهه فجر در بانه به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۱۷۱ پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و اشتغالزایی در شهرستان بانه به بهره‌برداری می‌رسد.

احسان درویشی سرپرست فرمانداری بانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بانه با اعلام افتتاح 171 پروژه در دهه فجر امسال در این شهرستان، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۶۴۲ میلیارد تومان هزینه شده که با احتساب پروژه‌های هفته دولت امسال ۹۲۶ میلیارد تومان پروژه در بانه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در بخش مرکزی بانه هفت پروژه، در بخش ننور ۶ پروژه، در بخش نمشیر چهار پروژه و در بخش آرمرده هفت پروژه در زمینه بتن‌ریزی، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر به بهره‌برداری می‌رسد.

درویشی گفت: دوو پروژه مقاوم‌سازی مسکن روستایی، در حوزه سازمان حمل و نقل همگانی پنج پروژه، در زمینه آب و فاضلاب چهار پروژه، در زمینه شرکت توزیع برق ۱۳ پروژه، در حوزه جهاد کشاورزی چهار پروژه، در زمینه گاز رسانی به روستاها، کوخ ها و واحدهای صنعتی ۲۵ پروژه و در زمینه مخابرات هشت پروژه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین به مناسب چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرداری بوئین ۳ پروژه، کمیته امداد امام خمینی در بحث احداث مسکن مددجویی ۴۰ پروژه، راهداری، حمل و نقل جاده‌ای هم 8 پروژه افتتاح می‌شود. 

سرپرست فرمانداری بانه همچنین اهدای وسایل کمکی و امدادی توسط جمعیت هلال احمر و اجرای واکسیناسیون تب برفکی دام سبک و سنگین از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در بانه اعلام کرد.

وی افزود: در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری یک پروژه، در حوزه صنعت، معدن و تجارت سه پروژه، در آموزش و پروژه هشت پروژه و 13 پروژه سپاه در زمینه‌های به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه اظهار کرد: تعدادی از این پروژه‌ها در همین ایام دهه فجر با حضور مسوولان استانی و کشوری افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/2330/76

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659713

مهمترین اخبار ایران و جهان: