نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 14:52

افتتاح ایستگاه cgs ایلام در نخستین روز از دهه فجر

استاندار ایلام گفت: با متصل شدن روستاهای دهستان زردلان سردسیر هلیلان به شبکه گاز، پوشش گازرسانی به مناطق روستایی ایلام به ۹۹ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ایستگاه cgs شهر ایلام با حضور حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و جمعی از مدیران استانی کلنگ‌زنی شد.

بهرام‌نیا استاندار ایلام در این آئین گفت: نتیجه وحدت و همدلی مردم در دوران انقلاب، سرنگونی نظام شاهنشاهی و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران بود‌.

وی افزود: امروز در ۱۲ شهرستان برنامه‌ها دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

استاندار ایلام با قدردانی از عملکرد شرکت گاز استان، ادامه داد: همه شهرهای استان به شبکه سراسری گاز متصل شدند و امروز با اتصال روستاهای دهستان زردلان سردسیر هلیلان، پوشش گازرسانی به مناطق روستایی استان نیز به ۹۹ درصد رسید.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: ایستگاه ۵۰ هزار دوم شهر ایلام با اجرای ۱۲ کیلومتر خط انتقال فشار قوی و ۷ کیلومتر خط تغذیه فشار متوسط با اعتبار افزون بر ۱۰۰ میلیارد تومان نیز کلنگ‌زنی شد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ این ایستگاه برای تامین فشار گاز پایدار شهر ایلام و همچنین اجرای پدافند غیرعامل برای تامین گاز شهر در مواقع بحران اجرا می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657013

مهمترین اخبار ایران و جهان: