نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 12:15

بازگویی خدمات نظام به مردم جهاد تبیین و عین عبادت است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه به‌طور حتم بازگویی خدمات نظام به مردم و ارائه گزارش‌ از پروژه‌های در دست افتتاح جهاد تبیین و عین عبادت است، گفت: یکی از مصادیق شکر نعمت این است از این فرصت به دست آمده برای شکرگزاری انقلاب استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه امسال در دیدار با  استاندار، معاونان و مسؤولان اجرایی به مناسبت آغاز دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرهون رشادت‌ها و رهبری‌های امام عزیز بوده و همچنین عزیزانی که با خون خود این هدیه انقلاب را به ما بخشیدند، هست.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی در صحنه‌های بعدی به قیمت از دست دادند عزیزانی بوده که آنها جوان دادند، جسم دادند و سلامتی دادند که امروز شاهد انقلاب اسلامی هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم، اضافه کرد: دولت سیزدهم با اخلاص در صحنه خدمت درحال تلاش است که جای تقدیر دارد.

محمدی لائینی بیان کرد: همانطوری که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به موهبت آزادی و عزت و استقلالی رسیدیم و از ذلت اجانب بیرون آمدیم باید طی این ایام علل و عوامل پیروزی و آسیب‌هایی که این پیروزی را تهدید می‌کند، هم باید توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مولفه‌های پیروزی انقلاب باید مدنظر باشد ، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین آسیب هم همین جا می‌تواند باشد، اگر خدای ناکرده به این فرهنگ، ارادت و التزامات عملی آسیب و خلائی برسد قطعا آسیب به انقلاب اسلامی می‌رسد که باید مسوولان به قوت‌ها و آسیب‌ها در این حوزه توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با هشدار اینکه دشمنان ما از همان راهی دارند ورود پیدا می‌کنند که ما از همان راه یعنی راه فکری و فرهنگی به پیروزی رسیدیم، خاطرنشان کرد: دشمنان دارند فکر و فرهنگ غلط خود را نفوذ می‌دهند و از این راه می‌خواهند مهندسی معکوس کنند و به انقلاب آسیب برسانند.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق شکر نعمت این است از این فرصت به دست آمده برای شکرگزاری انقلاب استفاده کنیم، تصریح کرد: عقب‌ماندگی‌های مملکت چه آنچه پیش از انقلاب و چه مشکلاتی که احیانا برخی از دولت‌های نپخته بعد از انقلاب با گرایش‌های نادرست به وجود آورند باید بتوانیم مشکلات را برطرف کرده و امید و سرمایه اجتماعی را در جامعه تقویت کنیم که مهم‌ترین دغدغه دولت‌مردان است که در کنار توجه خدمتی به این مهم توجه کنند.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم هم در سطح کلان و هم در سطح استان به آسیب‌ها و درجازدگی‌ها واقف هستند که گره اصلی کجاست و باید به این همه ظرفیت برای تولید، رشد اقتصادی وجود دارد، توجه کنند.

محمدی لائینی با اعلام اینکه مازندران در میان تمام استان‌های کشوری از لحاظ منابع خدادادی، اقلیم، جنگل و سایر منحصربه فرد است، افزود: مسؤولان گره‌های اصلی را می‌شناسند و باید به سراغ حل این مشکلات زیربنایی باشند.

وی یاداور شد: در این دهه قطعا لیستی از پروژه‌هایی که در دست افتتاح است، لیست بلندبالا، مفصل و امیدوارکننده است که باید به سمع و نظر مردم برسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بیان خدمات دولت‌ عین عبادت است، افزود: بیان خدمات مردم را خوشحال‌تر و آینده را برای همه مردم امیدوارتر می‌کند.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: به‌طور حتم بازگو کردن پروژه‌های در دست افتتاح و جهاد تبیین در این زمینه می‌تواند حضور حداکثری را زمینه‌سازی کند؛ گرچه انگیزه مردم بسیار بیشتر از آن است که درگیر مطالبات و گله‌مندی باشد.

وی با بیان اینکه مردم ما بصیرت بالایی دارند و نشان دادند جایی که پای اصل نظام، انقلاب است قطعا همکاری و حضور خود را دارند، گفت: چنانچه در اغتشاشات دو سال قبل و فتنه‌های تکراری و سریالی نشان دادند با فتنه‌گران هیچ‌گاه همراهی ندارند بلکه دد برابر فتنه‌گران ایستادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه شکر نعمت این است که حضور جانانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشیم، افزود: امسال دو حضور را غیر از راهپیمایی ۲۲ بهمت در پای صندوق‌های رای باید داشته باشیم و مشارکت حداکثری باید اتفاق بیفتد.

محمدی‌لائینی در پایان گفت: امیدواریم همه این لیاقت داشته باشند که در تراز شایستگی مردم باشیم؛ مردم خوب، مسؤولان خوب را می‌طلبد که انشالله همه در تراز رهبری خوب باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656813

مهمترین اخبار ایران و جهان: