نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 22:05

برف برای سومین روز مدارس برخی مناطق آذربایجان‌شرقی را 26 دی تعطیل کرد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: بارش برف همراه با سرما و یخ زدگی معابر مدارس برخی مناطق استان را برای سومین بار درهفته جاری به تعطیلی کشاند.

صابر صادقیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در پی بارش برف و یخبندان در روز سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ مدارس در برخی شهرستان های استان تعطیل هستند.

وی افزود: امتحانات داخلی در مناطقی که مدارس غیر حضوری شده است لغو و در زمان مناسب برگزار  می‌شود.

صادقیان خاطرنشان کرد: مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار کرد: در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند.

منطقه اهر

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری می‌باشد. 

 منطقه ورزقان

تمام مقاطع مناطق روستایی و  مدارس ابتدایی شهری غیرحضوری است.

 منطقه هوراند

مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری، غیرحضوری بوده و مراکز پیش دبستانی تعطیل است؛ مقاطع متوسطه اول و دوم هوراند نیز با دو ساعت تاخیر فعالیتشان را آغاز می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639113

مهمترین اخبار ایران و جهان: