نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 12:55

اولین پویش ملی پدر و فرزندان ایرانی آغاز شد

همزمان با ایام میلاد امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر، اولین پویش ملّی پدر و فرزندان ایرانی، به همّت گروه تبلیغی - جهادی شهید محمد رضا شفیعی قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام احمد قادری دبیر کارگروه «اولین پویش ملّی پدر و فرزندان ایرانی» در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز بهمن ماه، سالروز خجسته‌میلاد پر خیر و برکت امام جواد(ع)، حضرت علی اصغر و «روز پسر»، اولین پویش ملّی پدر و فرزندان ایرانی به همّت گروه جهادی شهید محمد رضا شفیعی و با مشارکت خوب معاونت جوانان «وزارت ورزش و جوانان» کلید خورد.

وی با بیان اینکه این پویش با شعار «فرزند بیشتر، آینده‌ی بهتر» در حال برگزاری است، گفت: رهبر انقلاب اسلامی در دو دهه اخیر، بر مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیّت تاکید داشتند ولی متأسفانه در این موضوع کوتاهی شده و ما امروز به اندازه توان‌مان موظّفیم در این عرصه ورود و فعالیت داشته باشیم.

مدیر گروه جهادی شهید محمد رضا شفیعی گفت: باید همه تلاش کنیم تا فرهنگ تعدّد اولاد را دوباره به جامعه اسلامی‌مان برگردانیم و از القای زشت و نابجای: «فرزند کمتر-زندگی بهتر» در جامعه، به شعار ارزشی: «فرزند بیشتر-آینده‌ی بهتر» برسیم و این به یاری خدا، شدنی است.

قادری در خصوص چگونگی شرکت در این پویش ملّی و جوایز آن گفت: کافیست مادر خانواده، یک عکس یادگاری از همسر و فرزندان خود که در کانون گرم خانواده حضور دارند گرفته و به آیدی@Ghom_1234 ارسال کرده تا در قرعه کشی ۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۱۰ کمک هزینه سفر به شهر مقدس قم و ۹۰ جایزه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی شرکت نمایند.

دبیر کارگروه «اولین پویش ملّی پدر و فرزندان ایرانی» به شرایط زمانی جهت شرکت در این پویش اشاره کرد و افزود: این پویش ملّی که در اعیاد رجبیه در حال برگزاری است، همزمان با روز پسر در سالروز میلاد امام جواد علیه‌السلام آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ بهمن ماه، آغاز طلیعه چهل و پنجم انقلاب اسلامی، ادامه خواهد داشت.

وی در پایان افزود: قرعه‌کشی این پویش، همزمان با مبعث حضرت رسول خاتم(ص) انجام و نتایج آن، از طریق کانال گروه جهادی رشد در پیام رسان ایرانی ایتا و خبرگزاری‌های رسمی کشور، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۷۸۰۳۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1648157

مهمترین اخبار ایران و جهان: