نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 12:56

دومین جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده، تعالی خدمت» برگزار می‌شود

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: دومین جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده، تعالی خدمت» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی باقری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران امروز یک‌شنبه ۱۰ دی ماه امسال طی گفت‌وگویی با تبریک ولادت حماسه ۹ دی، ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی داشتن یاد و خاطر سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه به همت شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران بر مبنای ارائه خدمات جهادی در مناطق محروم و روستاهای استان به مدت سه روز از ۱۰ تا ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره جهادی سه روزه خدماتی از قبیل درمانی و غربالگری، دوره آموزشی مهارت های زندگی، مهارت آموزی، خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری، خدمات بیمه ای، مشاوره شغلی و سایر به مردم شریف روستاها ارائه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: روستاهای پوستکلا از شهرستان بابل ۱۰دی ماه، لاک‌تراشان شهرستان نکا ۱۱دی ماه و سنگ‌نیشت سوادکوه ۱۲ دی ماه از ساعت ۹صبح تا ۱۳ بعد از ظهر در این مرحله از این جشنواره جهادی انتخاب شده‌اند و مردم این روستاها با اولویت زنان، خدمت جهادی دریافت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان گفت: حوزه اجتماعی، امور بانوان و اشتغال این اداره کل با همراهی و همکاری ادارات کل آموزش فنی و حرفه، بهزیستی، تأمین اجتماعی، درمان تأمین اجتماعی، بیمه روستایی و... در برگزاری این جشنواره جهادی مشارکت دارند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621757

مهمترین اخبار ایران و جهان: