نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 15:28

عاملان قدرت‌ نمایی در شهر گلسار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: عاملان قدرت‌ نمایی در شهر گلسار توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شدند.

علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پث دریافت گزارش مردمی مبنی بر وقوع درگیری خیابانی توام با قدرت نمایی، ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای یکی از شهروندان در سطح شهر گلسار از سوی تعدادی اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل مورد نظر مشخص شد در پی اختلاف ملکی، یک نفر از طرفین با اجیر کردن تعدادی اراذل و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شخص دیگر، به دنبال تصرف عدوانی و غصب ملک است.

سلیمانی اظهار کرد: لذا ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با هماهنگی مقام قضائی، ۹ متهم را در این زمینه شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

این مقام مسؤول انتظامی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار کرد: در راستای ایجاد آرامش در بین شهروندان، با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650957

مهمترین اخبار ایران و جهان: