نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 23:23

روایت رئیس پلیس بهمئی از یک طرح و 2 روز مهم

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای یک طرح مهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای طرح آرامش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه سال‌ها است که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است، اظهار داشت: مجموعه انتظامی شهرستان بهمئی در راستای مبارزه با موادمخدر با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

سرهنگ فرزین جمشیدی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان از اهداف مهم اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در ادامه گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح "آرامش مواد مخدر در شهر" با هدف تشدید برخورد با سوداگران مرگ و جمع‌آوری معتادان متجاهر ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به مدت ۲ روز توسط پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۱ شهرستان بهمئی به مرحله اجرا درآمد.

وی بیان کرد: در این طرح ۱ کیلو و ۴۵۵ گرم شیشه ، گراس ۱۶۵ گرم ، ۲۰۲ گرم تریاک، کراک هروئین فشرده ۱۳۶ گرم، اسلحه و فشنگ و جمع آوری ۵ نفر متعاد و معرفی به کمپ ترک اعتیاد بهمئی ، ۳ نفر دستگیر و راهی زندان شدند ، یک دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد، یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر ، یک دستگاه خردکنی مواد کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با تاکید بر اجرای مستمر اینگونه طرح‌ها، خاطرنشان کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و موادمخدر که زمینه‌ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ جمشیدی با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح های انتظامی گفت: تلفن  ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640313

مهمترین اخبار ایران و جهان: