نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 00:59

آماده‌باش جهاد اسلامی به مبارزان مقاومت/ آماده مقابله هستیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در واکنش به احتمال حمله نظامی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به نوار غزه و خاک لبنان اعلام کرد گروه‌های مقاومت در اوج آمادگی برای مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری المیادین گزارش داد «زیاد النخاله»، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به احتمال واکنش نظامی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به نوار غزه و خاک لبنان واکنش نشان داد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با هشدار به مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد «ما نه تنها هراسی از تهدیدات دشمنان نداریم، بلکه این تهدیدات ما را توانمندتر و اتحادمان را مستحکم‌تر خواهد کرد.»

زیاد النخاله در ادامه هشدار داد «گروه‌های مقاومت در برابر دشمن در جبهه واحدی برای رویارویی قرار دارند و رزمندگان مقامومت در اوج آمادگی برای مقابله در همه خطوط درگیری هستند.»

در همین ارتباط، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس امروز پنجشنبه در واکنش به تحولات جاری در سرزمین‌های اشغالی گفت بر ادامه راه مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی با همه راهکارهای ممکن و تمام توان تاکید داریم.

هنیه افزود: تاکید می‌کنیم که ملت و گروه‌های مقاومت فلسطین هرگز در برابر این جنایات وحشیانه ساکت نخواهند نشست.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز گذشته نیز در بیانیه‌ای در خصوص طرح شهرک نشینان برای ذبح قربانی در داخل مسجدالاقصی به بهانه عید یهودی پسح و هرگونه حماقت و تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی به شدت هشدار داد.

پیشتر گروه مقاومت عرین الاسود در بیانیه‌ای تهدیدآمیز گفت: اینها (شهرک نشینان صهیونیست) هرگونه حماقتی که در مسجد الاقصی انجام دهند، بهای سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت که اصلاً فکر آن را هم نمی‌کنید.

نظامیان صهیونیست بامداد چهارشنبه به معتکفان داخل مسجد القبلی در صحن مسجد الاقصی حمله و تلاش کردند آنان را از مسجد بیرون کنند.

در پاسخ به این حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت فلسطین طی سه‌شنبه شب و صبح چهارشنبه و امروز پنجشنبه چندین بار شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه را با موشک هدف قرار دادند و به دنبال آن آژیر خطر به صدا درآمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1132313

مهمترین اخبار ایران و جهان: