نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 14:51

توسعه غربی خط 4 مترو شهر تهران

مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت:توسعه غربی خط 4 مترو شهر تهران به طول 5 کیلومتر از ارم سبز تا جنوب اتوبان شهید همت درحال انجام است .

به گزارش خبرنگار فارس، محسن هرمزی مدیر عامل شرکت مترو تهران در حاشیه افتتاح ایستگاه علامه جعفری ضمن ارائه گزارش در مورد خط 4 مترو عنوان کرد:توسعه غربی خط 4 مترو شهر تهران به طول 5 کیلومتر از ارم سبز تا جنوب اتوبان شهید همت درحال انجام است .
وی عنوان کرد: عملیات اجرایی این ایستگاه حدود 12 سال به طول انجامید که در دوره جدید مدیریت شهری پیشرفت این پروژه بالای 80 درصد قرار گرفت و امروز شاهد این هستیم ک تمامی مراحل این ایستگاه اعم از سیگنالینگ وغیره به اتمام رسیده است و آماده خدمت رسانی به مردم است.

وی گفت:این ایستگاه بین چند اتوبان مهم قرار گرفته است و مردم غرب تهران که تا امروز از نعمت مترو بی بهره بودند از این پس میتوانند از این ایستگاه استفاده کنند.یکی دیگر از ویژگی های این ایستگاه ارتباط آن با خط 6 و 5 مترو است. لازم به ذکر است که در این پروژه 240 هزار متر مکعب حفاری و حدود 10 هزار متر مکعب بتن ریزی انجام شده است

وی گفت:در این برهه که دشمنان به دنبال سست کردن دژ انقلاب هستند دوستان ما جهادی کار کردند تا بتوانند امید و شادابی را برای شهروندان فراهم آورند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1175957

مهمترین اخبار ایران و جهان: