نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 22:29

۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ارومیه توزیع می شود

ارومیه - مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان در بین اقشار بی‌بضاعت و نیازمندان ارومیه توزیع می‌شود.

اسلام نام‌آور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان مرکز استان توزیع می‌شود، افزود: ارزش مادی هر بسته که شامل مرغ، ماکارونی، برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، حبوبات، خرما و … است یک میلیون تومان است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی با همت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، فرماندهان حوزه‌ها و خیرین نیک‌اندیش آغاز شده است، در بین خانواده‌های بی‌بضاعتی که شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شوند.

نام‌آور با بیان اینکه اعتبار موردنیاز برای تهیه اقلام پروتئینی توسط سپاه و خیرین تأمین شده است، اضافه کرد: خیرین همراهان همیشگی نظام و انقلاب در حرکت‌های خداپسندانه هستند، که بدون‌تردید در نزد خداوند متعال جایگاه رفیعی دارند.

وی به مشارکت بسیج سازندگی در برپایی افطاری‌های ساده در مساجد و تکایا اشاره کرد، بیان داشت: به دو شکل اعم از تأمین ارزاق و تأمین مالی سعی کرده‌ایم، در کنار هیئت امنای مساجد باشیم، تا فرهنگ افطاری ساده در جامعه نهادینه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1142057

مهمترین اخبار ایران و جهان: