نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 10:27

بنگاه‌های اقتصادی سمنان وام می‌گیرند

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی استان با اجرای طرح «تام»، تسهیلات دریافت می‌کنند.

حمیدرضا قدس، معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری وزارت صمت، بانک ملی ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی، طرح «تام» به‌منظور تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در راستای کمک به تأمین مالی پروژه‌ها و واحدهای دارای اولویت بخش صنعت، معدن و تجارت انجام و به واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش پرداخت می‌شود.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: با توجه به برنامه ابلاغی وزارت صمت، اولویت اصلی تخصیص برای پرداخت تسهیلات و تأمین مالی مرتبط با طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام پیشران و گلوگاهی، فعال کردن ظرفیت خالی و افزایش راندمان تولید و واحدهای راکد صنعتی و معدنی، تعمیق ساخت داخل و تأمین مالی اصناف تولیدی می‌باشد.

قدس اضافه کرد: واحدهای تولیدی متقاضی می‌توانند با مراجعه به سایت khedmat.mimt.gov.ir بخش تأمین مالی - تسهیلات تام، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

پایان پیام/74002/م/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1140813

مهمترین اخبار ایران و جهان: