نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 12:10

برگزاری جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی/ منصوری آینده برای ملت ایران و انقلاب اسلامی بسیار روشن است

نه صدوچهاردهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی و دبیران استانی جمعیت در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نه صدوچهاردهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی و دبیران استانی جمعیت در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

این جلسه بصورت مجازی برای دبیران تمامی استان ها برقرار بود و دبیران استان ها نیز در آن بصورت برخط حضور داشتند.

حجت‌الاسلام حسینی‌منتظر در این نشست پیرامون فضیلت های ماه مبارک رمضان و نام رمضان گفت: ماه رمضان ماه بندگی و انسان سازی است. رمضان یکی از اسما‌ء الهی است و بکار بردن عبارت هایی همچون رمضان آمد و یا رمضان تمام شد اشتباه است بلکه باید حتما قبل از آن کلمه ماه بکار برده شود.

در ادامه جلسه جواد منصوری سفیر اسبق ایران در چین گفت: با وجود همه کم و کاستی ها و مشکلات اما با عنایت خدای متعال، آینده برای ملت ایران و انقلاب اسلامی بسیار روشن است چرا که از همان ابتدا، بنیان گذار این انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بیان داشتند این انقلاب را خدای متعال به پیروزی رساند و خودش نیز آن را حفظ خواهد کرد تا ان شاءلله به ظهور حضرت ولی عصر(عج) متصل شود.

وی افزود: شاید در روزهای ابتدایی انقلاب که امکانات مادی وجود نداشت بیان این موضوع توسط حضرت امام برای ما موجب تعجب بود اما اکنون بعد از گذشت 45 سال و با نگاه به قدرت امروزی جمهوری اسلامی، راحتر می توان آن بیانات حضرت امام را درک کرد. ایشان افزودند در دوران کنونی حوادث با سرعت در حال وقوع هستند و بدانیم که حوادث امروز، آینده را متحول خواهد کرد و اکنون در شرایط گذار نظام تک قطبی جهانی هستیم و اگر میبینیم امروزه کشورهای اروپایی دست به دامان چین شده اند از همین جهت است.

منصوری تاکید کرد: تا چند سال گذشته ادبیات سیاستمداران آمریکایی، جنگ و تحریم بود اما اکنون از مذاکره صحبت می کنند، شرایط متزلزل کنونی اسرائیل و کنار گذاشته شدن دلار از تجارت جهانی نشانه های روشن شکست ستون فقرات آمریکا و متحدانش است  البته این ابتدای راه است و در آینده شاهد شکست کامل غرب خواهیم بود. ایشان تاکید کردند ما باید خودمان را برای تحولات آینده دنیا آماده کنیم تا بتوانیم از فرصت¬ها حداکثر استفاده را داشته باشیم.

در ادامه جلسه حسین امیدی بیان داشت: خود آمریکایی ها اعتراف کردند که تحریم ایران از اساس اشتباه بوده است چرا که باعث تشویق کشورهای دیگر به سمت حذف دلار از مبادلات تجاری خود شده است و این موضوع به تعبیر ترامپ می تواند اثرات مخبر تر از شکست در جنگ جهانی سوم برای آمریکا داشته باشد.
در ادامه جلسه اعضای حاضر در جلسه نکته و نظرات خود را بیان کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1157457

مهمترین اخبار ایران و جهان: