نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 13:15

۳۶ شهید دانش آموز دفاع مقدس تربیت یافته دست معلمین هستند

مشهد _ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز ما در دوران دفاع مقدس تربیت یافته دست معلمین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر شوشتری صبح چهارشنبه در آئین نواختن زنگ سپاس معلم در دبیرستان دخترانه شاهد خاندان قفلی با حضور جمعی از مسئولین استانی اظهار کرد: حضور مسئولین در این مراسم نشان از توجه و اهمیت به آموزش و پرورش و معلم دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: وقتی در سوره علق پیام الهی در اولین آیاتی که نازل می‌شود تعلیم و تربیت و خواندن است، اهمیت تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش نمایان می‌شود.

وی ادامه داد: خوشحال و مسروریم از فرمایشات رهبر انقلاب در روز گذشته در جمع معلمان کشور که معطوف به مجاهدت معلمین و سربلند بیرون آمدن آنان از امتحانات و آزمون‌هایی بود که یکی پس از دیگری شاهد آن هستیم.

شوشتری دامه داد: ۳۶ هزار شهید دانش آموز ما در دوران دفاع مقدس تربیت یافته دست معلمین هستند که عظمت این عرصه را مشخص می‌کنند و امیدوارم معلمان در تراز جمهوری اسلامی ایران دانش آموزانی تراز پرورش دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: محور اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش آموز تراز انقلاب است و هم و غم ما در اداره کل آموزش و پرورش استان و وزارت آموزش و پرورش معطوف به عبور از تنش‌ها و چالش‌ها به فرماندهی رهبر معظم انقلاب است.

گفتنی است؛ در پایان زنگ سپاس معلم نواخته شد. همچنین از مدیران و معلمان برتر مدارس شاهد در سطح استان و کشور تجلیل و قدردانی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1185557

مهمترین اخبار ایران و جهان: