نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 16:19

بومی سازی روز قدس در جهان از دستاوردهای جمهوری اسلامی است

رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه بومی سازی روز قدس در جهان اسلام از دستاوردهای جمهوری اسلامی است، گفت: امروز هم آمریکا در سرازیری افول قرار دارد و هم اسرائیل.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با تقدیر از حضور پرشور مردم گیلان در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: حمایت قاطع مردم از مواضع قدس نشان دهنده روزهای زوال اسرائیل است.

وی با تاکید بر رعایت حقوق همسایه، افزود: رعایت حقوق همسایه از اوجب واجبات است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اسلام دین تک بعدی نیست، تصریح کرد: اسلام فقط دین نماز، روزه و مسجد نیست بلکه اسلام دین جامع، کامل و دین هدایت انسان‌ها است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حامی واقعی مستضعفان جهان است، گفت: امام راحل با تعطیلی سفارتخانه اسرائیل در تهران و راه اندازی سفارتخانه فلسطین گام مهمی در اثبات آرمان قدس برداشتند.

وی با بیان اینکه بومی سازی روز قدس در جهان اسلام از دستاوردهای جمهوری اسلامی است، افزود: در تمام ملت‌های آزادی خواه جهان و اسلام آخرین جمعه رمضان را روز قدس می‌نامند و این روز را گرامی می‌دارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آینده فلسطین روشن است، گفت: آزادی قدس توسط محور مقاومت و با حمایت قاطع جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

فلاحتی با بیان اینکه اسرائیل رو به نابودی است، اضافه کرد: امروز هم آمریکا در سرازیری افول است و هم اسرائیل در دره سقوط قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان سرنگونی نظام اسلامی را را به گور خواهند برد، افزود: در حالی که آنها دل به براندازی نظام اسلامی خوش کرده بودند خودشان از درون دچار آشوب شدند و این از عظمت انقلاب اسلامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1148113

مهمترین اخبار ایران و جهان: