نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 08:57

نقش قابل توجه رسانه‌ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب

فرماندار جاجرم گفت: رسانه‌ها نقش قابل توجهی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دارند که باید بیش از پیش  توجه ویژه‌ای  به بحث عفاف و حجاب داشته باشند و برنامه‌های این حوزه را به‌صورت گسترده پوشش دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جاجرم، مصطفی حاج‌زاده، فرماندار جاجرم در اولین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب در این شهرستان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهارکرد: خوشبختانه در چند وقت اخیر در سطح شهرستان چند اقدام مفید در حوزه عفاف و حجاب شکل گرفته که از جمله آن‌ها مکاتبات دادستان و مجموعه نظارتی شهرستان با دستگاه‌های اجرایی جهت رعایت عفاف و حجاب در ادارات است.

وی گفت: جلسه شورای اداری با موضوع  عفاف و حجاب برگزار و تکالیف دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این حوزه به مدیران دستگاه‌ها  متذکر ابلاغ شد.

فرماندار جاجرم افزود: مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور که  بنای کار  تمامی دستگاه در حوزه عفاف و حجاب است  به مدیران ابلاغ شده  که این مصوبه باید به‌صورت ویژه مورد توجه باشد.

وی تصریح کرد: انتظار از مدیران دستگاه‌های اجرایی بسیار است و مدیران غیر از وظایف ذاتی باید برای دیگر شهرستان‌ها الگو باشند.

حاج زاده خاطر نشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش  برنامه‌های مدونی در حوزه عفاف و حجاب داشته باشند و با تبیین مبانی عفاف و حجاب این فرهنگ دینی را در جامعه گسترش دهند.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1154713

مهمترین اخبار ایران و جهان: