نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 14:01

سیل تحسین‌ها روانه موشک کهکشانی‌ها شد+عکس

کارشناسان فوتبال از نمایش فوق‌العاده مهاجم سرعتی و تکنیکی رئال مادرید در بازی مقابل چلسی تمجید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «وینیسیوس جونیور» نمایش عالی خود در این فصل در ترکیب رئال مادرید را در بازی مقابل چلسی تکرار کرد و بارها و بارها مدافعان آبی‌های لندن را اذیت کرد.

کارشناسان انگلیسی و اسپانیایی در پایان بازی رئال مادرید و چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لب به تمجید از بال چپ برزیلی کهکشانی‌ها گشودند و او را حتی بهترین بازیکن جهان نامیدند.

«ریو فردیناند» مدافع پیشین منچستریونایتد درباره وینیسیوس گفت: وینی جونیوز هیچ احترامی برای ریس جیمز قائل نبود. «جو کول» مهاجم سابق آبی‌ها نیز گفت: وینیسیوس یک مشکل است. بازی کردن در مقابل او یک کابوس است.

«گلن هادل» سرمربی پیشین تاتنهام هم گفت: سرعت وینیسیوس دیوانه‌کننده است. بهترین کیفیت او را می‌توان در توقف-شروع حرکت او دید. نمی‌توان آن را متوقف کرد.

«گوتی» کاپیتان پیشین رئال مادرید، وینی جونیور را «بهترین بازیکن جهان» توصیف کرد و «جوزب پدرهرول» کارشناس اسپانیایی نیز درباره او گفت: وینیسیوس جونیور از امباپه بهتر است. وینیسیوس ۲۲ ساله در ۴۵ بازی که در ترکیب رئال مادرید در این فصل به میدان رفته رکورد ۲۱ گل و ۱۶ پاس گل را از خود به جای گذاشته و در قهرمانی شاگردان «کارلو آنچلوتی» در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نیز نقش پررنگی را ایفا کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1145457

مهمترین اخبار ایران و جهان: