نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 00:14

حمایت ویژه‌ای از جامعه کارگری و کارفرمایی خواهیم کرد

کرج- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال حمایت ویژه‌ای از جامعه کارگری و کارفرمایی خواهیم کرد و سعی می‌کنیم مشکلات این قشر را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی پنجشنبه شب در بازدید از شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) کرج با اشاره به اهمیت و حساسیت مقطع کنونی کشور اظهار کرد: امسال حمایت ویژه‌ای از جامعه کارگری و کارفرمایی خواهیم کرد و سعی می‌کنیم مشکلات این قشر را حل کنیم.

وی بیان کرد: رشد و رونق تولید به عنوان پیش نیاز مهار تورم در سال جاری محسوب می‌شود و این دو مؤلفه را لازم و ملزوم یکدیگر می‌دانیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: نقش صنعت دارویی در نظام سلامت کشور بسیار با اهمیت است و به همین دلیل نیز باید از آن حمایت کامل صورت گیرد.

وی گفت: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، ارتقا کیفیت، بهره وری و افزایش تولید، توجه به حفظ سرمایه‌های انسانی و متخصص، کمک به تسهیل صادرات و رفع موانع ارزی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های سال جاری دولت هستند.

مرتضوی دستاوردها و اقدامات شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) را بسیار امیدوار کننده دانست و افزود: با ظرفیت‌های موجود، این شرکت می‌تواند بیش از گذشته در صنعت دارویی کشور افتخارآفرینی کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146457

مهمترین اخبار ایران و جهان: