نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 21:02

آغاز راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۱ صبح در اردبیل

اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی روز قدس در اردبیل از ساعت ۱۱ صبح و از میدان شریعتی آغاز و تا مصلای اردبیل ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر پنجشنبه در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در اردبیل اظهار کرد: علاوه بر اردبیل، در سایر شهرهای استان نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح راهپیمایی روز قدس آغاز خواهد شد تا میعادگاه نماز جمعه محل تجمع امت اسلامی و روزه‌داری باشد که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمده و بار دیگر عزت و عظمت خود را به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: در شهر اردبیل و از ساعت ۱۱ صبح از میدان شریعتی راهپیمایی آغاز خواهد شد و در طول مسیر با برپایی غرفه‌های متنوع در خدمت شرکت‌کنندگان در این مراسم خواهیم بود تا به اشکال مختلف کودکان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم انزجار و نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرده و همگرایی و همدردی بیشتری را با امت اسلامی شاهد باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به راه‌اندازی پویش «برپایی سفره افطار در مسجدالاقصی» اشاره کرد و گفت: در قالب این پویش نیز قرار است افطاری‌های ساده در مناطق مختلف استان به نیت آزادی قدس شریف برگزار شده و مسلمانان و امت اسلامی در این روزهای مبارک انسجام خود را به نمایش بگذارند.

حجت‌الاسلام باقری افزود: مراسم راهپیمایی در اردبیل و سایر شهرها تا نماز ظهر ادامه خواهد داشت و با قرائت بیانیه این مراسم به پایان خواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در اردبیل سخنران این مراسم بعد از پایان راهپیمایی در میدان مصلای اردبیل سخنرانی کرده و سپس قرائت بیانیه و سایر برنامه‌های تدارک دیده شده را شاهد خواهیم بود.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در روز قدس

رئیس پلیس راهور استان اردبیل نیز در این مراسم اضافه کرد: پلیس راهور با اتمام مراسم لیالی قدر از ساعت ۲ شب ممنوعیت توقف خودروها را در مسیر میدان مصلا تا میدان شریعتی اردبیل اجرا می‌کند.

سید حجت فتاحی بیان کرد: خودروهایی که در این مسیر توقف داشته باشند با جرثقیل به محل دیگر منتقل می‌شوند که صاحبان چنین خودروهایی از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۲۰ می‌توانند از محل انتقال خودروی خود اطلاع کسب کنند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: از ساعت هشت صبح روز جمعه نیز دیگر محدودیت‌های ترافیکی در مسیر منتهی به راهپیمایی روز قدس اعمال می‌شود که تردد هرگونه خودرو به سمت میدان شریعتی تا بازار از مسیرهای مختلف با محدودیت و ممنوعیت روبه‌رو خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل تصریح کرد: تا پایان راهپیمایی و مراسم روز قدس این محدودیت‌ها ادامه خواهد یافت که امیدواریم روزه‌داران و اهالی شهرهای مختلف استان پلیس را در اجرای این طرح‌ها کمک کرده و بیش از گذشته یاریگر این مجموعه باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علاوه بر اردبیل در سایر شهرهای استان نظیر پارس‌آباد و مشگین‌شهر راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه و در سایر شهرهای استان نیز از ساعت ۱۱ صبح راهپیمایی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146213

مهمترین اخبار ایران و جهان: