نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 11:09

وضع اقتصادی موجود قابل دفاع نیست

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: این وضع اقتصادی و عدم نظارت قاطع و صحیح قابل دفاع نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز عید فطر ورامین ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه خار چشم دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی است،

وی همچنین از افرادی که با برگزاری محافل و جلسات قرآنی از فضای ملکوتی ماه رمضان بهره بردند، تقدیر کرد و افزود: شکرگزاری این موهبت بزرگ آن است، که بعد از ماه رمضان نیز به خوبی‌ها همت گذاشته شود.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه مسئولیت‌ها ماندگار نیست، از مسئولین در تمام سطوح مدیریتی کشور خواست، قدر مردم را بدانند و گفت: این مسئولیت‌ها دائمی نیست، باید در این مدت محدود به مردم خدمت کرد، مردم از سیاسی بازی و جناح گرایی خسته شدند، وضع نابسامان اقتصادی زندگی اقشار مختلف مردم را تحت تأثیر قرار داده است، باید با تصمیمات جهادی این وضع اصلاح شود.

وی اضافه کرد: اگر نتوانیم، مشکلات اقتصادی را رفع کنیم، تمام زحمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی تحت الشعاع قرار می‌گیرد، البته مردم عزیز نشان دادند، که قدردان و شاکر انقلاب هستند، اما این وضع اقتصادی و عدم نظارت قاطع و صحیح قابل دفاع نیست.

محمودی با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به ورامین گفت: برای برخی از پروژه‌ها نیز تاریخ تعیین شده است، انتظار است، مسئولان امر برای تحقق این مصوبات تا حصول نتیجه تلاش کنند.

وی خطاب به مردم نیز گفت: باید از فرهنگ و اصالت ایرانی اسلامی خود دفاع کنیم، نباید اجازه تضعیف ارزش‌ها را بدهیم و بگذاریم، جلوه‌های غیراخلاقی شهر را آلوده کنند، حجاب سرمایه ارزشمند زنان مسلمان ایرانی است، باید از همه جهت از حجاب به عنوان یک ارزش دینی و ملی پاسداری کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1164113

مهمترین اخبار ایران و جهان: