نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 23:10

سرپل ذهاب مهیای استقبال از بزرگترین رویداد فرهنگی معنوی استان است

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای برگزاری ویژه برنامه های عملیات بازی دراز در روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت خبر داد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بازی دراز، اظهار کرد: بازی دراز نماد استواری و استقامت رزمندگان اسلام و مردم سرپل ذهاب در مقابل دشمن بعثی و نظام استکبار بود.

وی افزود: گرامیداشت عملیات بازی دراز و شهدای غرور آفرین این عملیات در حقیقت پاسداشت شجاعت و حماسه آفرینی مردم منطقه و تلاشی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرماندار سرپل ذهاب به برنامه ریزی‌های کشوری و استانی و شهرستانی برای عملیات بازی دراز اشاره و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۴ جلسه در قالب کمیته‌های مختلف برای برنامه ریزی در این خصوص انجام شده و خوشبختانه مقدمات کار در سطح شهرستان با محوریت سپاه حضرت نبی اکرم ص استان و. سپاه ناحیه مقاومت شهرستان در حال انجام است.

بابلی بیان کرد: در سالروز عملیات بازی دراز سه برنامه بزرگ با حضور سخنرانان و مداحان مطرح پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: اولین مراسم شهرستان در یادمان شهید شیرودی واقع در روستای زرین جوب در روز پنجشنبه ساعت ۱۶ با سخنرانی و حضور امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: برنامه دوم ویژه برنامه یادواره شهدای بازی دراز است که همان روز ۱۴ اریبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در محل بقعه احمد اسحاق قمی برگزار می‌شود و سخنران برنامه نیز امیری حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و مداح برنامه آقای آهنگران خواهد بود.

بابلی به رویداد مهم و کشوری صعود به ارتفاعات بازی دراز در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: این رویداد با حضور گروه‌های راهیان نور از سراسر کشور و عموم مردم استان کرمانشاه روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۶ صبح برگزار خواهد شد.

فرماندار سرپل ذهاب خاطر نشان کرد: سخنران مراسم روز صعود به ارتفاعات بازی دراز سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و مداح مراسم نیز حاج صادق آهنگران است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186957

مهمترین اخبار ایران و جهان: