نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 13:04

رعایت حجاب الزام قانونی است/ دشمن در جنگ نرم هم شکست می‌خورد

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: حجاب و عفاف یک حکم الهی، شرعی و الزام قانونی است و دشمن در جنگ نرم و فرهنگی علیه ایران هم به اهداف شوم خود نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ما یکی از دغدغه‌های اصلی مردم دیندار است. حجاب یک حکم الهی و شرعی و الزام قانونی است.

وی متذکر شد: دشمنان که در مصاف با انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف شکست خوردند این بار می‌خواهند در جنگ نرم و فرهنگی و اقتصادی به اهداف شوم خود برسند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان بدانند با تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم در این حوزه هم تیر آنها به سنگ خواهد خورد. از بانوان با کرامت کشورمان انتظار داریم که در این عرصه هم دشمن را مأیوس کنند و بدانند حفظ حجاب و عفاف در وهله اول به نفع خودشان و در نهایت به نفع کشور و نظام است و باید رعایت شود.

میرتاج الدینی گفت: قانون حجاب حتی مورد حمایت اقلیت‌های مذهبی است. جا دارد از اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با کشف حجاب و مظاهر بی حجابی تقدیر و تشکر کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153057

مهمترین اخبار ایران و جهان: