نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 09:57

امسال 200 واحد صنعتی در اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری می رسد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال مزین به «مهار تورم و رشد تولید» قرار است 200 واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف در حال انجام بوده و قرار است امسال ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی از فعال شدن اکیپ بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در سازمان صنعت، معدن و تجارت هم‌زمان با سال رشد تولید خبر داد و افزود: تلاش ما بر این است تا با رصد و پایش دقیق مشکلات واحدهای صنعتی، تقویت رشد و هموار کردن مسیر توسعه را برای آن‌ها انجام دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به فعال بودن دبیرخانه ستاد تسهیل باهدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره و تصریح کرد: امیدواریم با کاهش نوسانات قیمت ارز زمینه توسعه واحدهای تولیدی و تقویت جبهه تولید را بیش از گذشته شاهد باشیم.

وی تأکید کرد: در صدور جواز تأسیس اقدامات مؤثری انجام‌شده و ما با همکاری ایدرو موفق شدیم جواز بی‌نامی را برای سرمایه‌گذاران طرح‌های مختلف صادر کنیم تا در فرآیند صدور مجوز در کوتاه‌ترین زمان مشکلی به وجود نیاید.

صادقی از جذب سرمایه‌گذاران خارجی با تسهیل شرایط و بهبود فرآیندها خبر داد و گفت: در همه شهرک‌ها و نواحی صنعتی قرار است در کوتاه‌ترین زمان حتی کمتر از ۲۴ ساعت صدور مجوزها به شکل قانونی انجام‌شده و کمترین نارضایتی‌ها را شاهد باشیم.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152613

مهمترین اخبار ایران و جهان: