نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 11:25

ارائه ۵۰ هزار خدمات نوروزی توسط هلال احمر البرز به مسافران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از ارائه ۵۰ خدمات در ایام نوروز به مسافران خبر داد و گفت: اغلب این فعالیت‌ها در قالب آموزش بود.

محمد باقر خلفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر مانند سال گذشته فعالیت خود را انجام داد، گفت: این طرح از ۲۵ اسفند الی پایان روز ۱۴ فروردین ماه با ارائه خدمات به مسافران نوروزی اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲۷ پایگاه امداد ثابت و سیار در سطح استان مستقر بودند، بیان کرد: هزار و ۱۴۷ امدادگر البرزی، آماده ارائه خدمات به مردم بودند.

خلفی با بیان اینکه به اینکه ۱۲۰ خودرو عملیاتی در تمامی پایگاه مستقر بودند، افزود: ۱۱ ایستگاه ایمنی و سلامت در شهر‌ها و در قالب طرح‌های امدادی، خدمات بشر دوستانه، خدمات درمان در سطح استان ارائه شده است. 

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان بالغ بر ۵۰ هزار خدمات نوروزی به هموطنان در قالب طرح‌های مختلف ارائه کرده است، بیان کرد: بیشتر خدمات در قالب طرح‌های آموزشی، ایمنی و سلامت به مسافران عزیز بود. که خوشبختانه حوادث رانندگی نیز کاهش یافته است.

خلفی در خصوص پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، گفت: این پویش دارای یک میثاق نامه‌ای بود که عزیزان در ایستگاه‌های هلال احمر میثاق نامه را مطالعه می‌کردند و عضو این پویش می‌شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1126813

مهمترین اخبار ایران و جهان: