نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 15:38

پیش‌بینی رگبارهای بهاری همراه با وزش باد شدید برای آسمان اصفهان

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: این سامانه با بارش‌های بهاری در مناطق مستعد همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ و در مناطق کوهستانی رگبار برف پیش‌بینی می‌شود.

لیلا امینی رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل‌ها نشان می‌دهد که کماکان سامانه ناپایدار تا روز سه‌شنبه بر روی استان فعال است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

امینی بیان کرد: این سامانه با بارش‌های بهاری در مناطق مستعد همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ و در مناطق کوهستانی رگبار برف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۲۰ و کمینه فردا صبح ۹ درجه و خوروبیابانک با ۲۶ و فریدونشهر با صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به بیشترین میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان عنوان کرد: اسلام‌آباد موگویی ۸، فریدونشهر و چوپانان ۴، پادنا علیا ۳.۳، انارک ۲.۶، سمیرم ۲ و شهر اصفهان با ۰.۵ میلی‌متر بیشترین میزان بارش ثبت شده است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1112613

مهمترین اخبار ایران و جهان: