نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 21:58

دانش آموزان بشاگردی را به بالاترین سطح علمی کشورنزدیک خواهیم کرد/ کمیته اشتغال وابسته به گروه جهادی «شهیدحججی» فعال‌تر می‌شود

مدیر گروه جهادی« شهید حججی »با بیان اینکه در شهرستان بشاگرد استعداد های علمی درخشانی وجود دارد گفت: تلاش خود را خواهیم کرد تا دانش آموزان منتخب بشاگردی را به بالاترین سطح علمی کشور نزدیک کنیم.

سید مهدی حسینی مدیر گروه جهادی شهید حججی در گفت و گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه، این  گروه جهادی از سال۹۶ ثبت وفعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است،گفت:گروه جهادی شهید حججی از همان شروع کار اهمیت خاصی را درحوزه  آموزش  به ویژه در مناطق کم برخوردار مانند بشاگرد از  وظایف خود دانسته است و همین منظور با بر نامه ریزی های انجام شده با مجرب ترین دبیران جهادی علمی به این شهرستان سفر کردیم.

وی افزود: در این اردو سعی کرده ایم تا با حضور ۳۰ دبیر بومی و غیر بومی در رشته های حقوق ،مهندسی ، پزشکی ، دندان پزشکی ، جامع شناسی   از بین ۵۵ دانش آموز پسر و ۷۴ دانش آموز دختر در پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم برای بالا بردن سطح علمی آنها اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی برای کنکور شود.

مدیر گروه جهادی شهید حججی گفت: در شهرستان بشاگرد استعداد‌های علمی درخشانی وجود دارد که تلاش می کنیم آنها را به بالاترین سطح علمی کشور نزدیک کنیم.

حسینی عنوان کرد: علاوه بر کلاس های آموزشی و علمی برای سایر دانش آموزان  و فرزندان بشاگردی بازی های فکری برای بالا بردن فن بیان و استدلال فکری آنها  با برگزاری مناظره  اقدام می شود.

 

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از برنامه های گروه جهادی  شهید حججی در بین دانش آموزان و دبیران و مدیران مدارس شده است گفت: در گروه شهید حججی کمیته های مختلفی مانند کمیته درمان  و اشتغال وجود دارد که در شهرستان بشاگرد حضور پیدا کرده اند وبه مردم و روستائیان این منطقه خدمات ارائه کرده اند.

حسینی تصریح کرد : کشت گیاه مورینگا وگیاهان دارویی در بشاگرد یکی از فعالیت های کمیته اشتغال گروه جهادی شهید حججی است که در آینده این کمیته در بشاگرد فعالیت بیشتری را انجام خواهد داد.

مدیر گروه جهادی شهید حججی تاکید کرد: از دانش آموزانی که در این برنامه های آموزشی و علمی انتخاب شده اند، تا زمان رسید به بالاترین سطح علمی حمایت خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1111457

مهمترین اخبار ایران و جهان: