نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 18:26

داوطلبان سرمایه‌های اصلی هلال احمر محسوب می‌شوند/ تاثیرگذاری ایران در کنوانسیون ژنو

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه داوطلبان سرمایه‌های اصلی هلال احمر محسوب می‌شوند، گفت: باید به درستی از توانمندی‌های این نیروها استفاده کرده و ارزش‌های جامعه و انقلاب را با توجه به منویات مقام معظم رهبری نهادینه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حکمت‌اله هاشمی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در آیین معارفه خود با بیان اینکه با همه مشکلات هلال احمر استان زنجان آشنا است، اظهار کرد: با اطلاع وارد این عرصه خدمت شده و این مهم را سعادتی برای خود می‌دانم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: رئیس جمعیت هلال احمر که شخصیتی ارزشی و انقلابی محسوب می‌شوند که در کوتاه مدت منویات مقام عظمای ولایت را به درستی در جامعه اسلامی تبیین کرده و توانستند اعتماد عمومی را به این جمعیت بزرگ بوجود آورند، قابل ستایش است. 

وی با تاکید بر لزوم همراهی همه نیروهای هلال برای تحقق اهداف افزود: دست هر نیروی که همکاری و همیاری کند تا ر رسالت سنگین انسانی و بشردوستی محقق شود را به گرمی می‌فشارم. 

هاشمی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر ظرفیت بالفعل و بالقوه دارد، تاکید کرد: هلال احمر نگاه سیاسی به کار ندارد چرا که کار و اندیشه ما فعالیت و تلاش تاثیرگذار است که اثرات آن باید در جامعه هدف با هزینه کمتر ملموس باشد. 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه از هر ابزار و هر فردی که در تحقق اهداف به هلال احمر کمک و اندیشه دهد تا تلفات با هزینه کمتر کاهش یابد، استقبال می‌کند، تصریح کرد: به منظور تحقق این مهم، فقط به بودجه کشوری و استانی اکتفا نمی‌کنیم، چرا که باید موضوع مولد سازی در جمعیت هلال احمر استان زنجان نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: برای ارتقای سازمانی که نگاه و اندیشه انسانی و وجه بین‌المللی دارد و در کنوانسیون ژنو هم جزو کشورهای تاثیرگذار است می‌توان با کار و برنامه‌ریزی در موضوع صلح پایدار، توجه جامعه جهانی را هم جلب کرد.

هاشمی با بیان اینکه داوطلبان سرمایه‌های اصلی هلال احمر محسوب می‌شوند، گفت: باید به درستی از توانمندی‌های این نیروها استفاده کرده و ارزش‌های جامعه و انقلاب را با توجه به منویات مقام معظم رهبری نهادینه کرد.

شایان ذکر است، حکمت‌الله هاشمی به جای سید قاسم موسوی که دو سال مدیرعامل جمعیت هلال احمر بودند به این سمت منصوب شده است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1138657

مهمترین اخبار ایران و جهان: