نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 13:00

کندوان یک‌طرفه شد/ ترافیک سنگین در محور هراز

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی سنگین در محور هراز، گفت: تردد فوق‌سنگین خودروها موجب اعمال محدودیت در محور کندوان شد، به‌طوری‌که محور کندوان به سمت شمال یک‌طرفه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: تردد فوق‌سنگین خودروها موجب اعمال محدودیت در محور کندوان شد، به‌طوری‌که محور کندوان به سمت شمال یک‌طرفه است.

وی با اشاره به ترافیکی سنگین در محور هراز، افزود: شاهد ترافیک در این محور هستیم ولی بعید است اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور در دستور کار قرار گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر روان گزارش شده است، اضافه کرد: انتظار داریم در ساعات آینده شاهد افزایش حجم تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر باشیم.

جهان‌تاب یادآور شد: باتوجه به ورودی‌‌هایی که طی روزهای گذشته وارد محورهای شمال شدند امروز شاهد ترافیک در ورودی‌های شمال هستیم.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است، گفت: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز نیز تا ساعت ۲۴ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه، شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به اینکه پیش‌بینی افزایش حجم بار و ترافیک را طی ساعات آینده خواهیم داشت توجه به توصیه‌ها و هشدارها مورد تاکید است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1161757

مهمترین اخبار ایران و جهان: