نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 09:56

نماینده رهبری: پدافند غیرعامل فراتر از چارچوب‌های اداری دنبال شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بر اهمیت پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت: در این حوزه، کار را باید فراتر از چارچوب‌های مرسوم اداری و به صورت جهادی دنبال کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرپرست و کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان صبح امروز با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان دیدار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان سمنان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب «اسماعیل طحان» به‌عنوان سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، بر اهمیت مقوله پدافند غیرعامل تأکید و اظهار کرد: در این حوزه کار را باید فراتر از چارچوب‌های مرسوم اداری و به صورت جهادی دنبال کرد.

وی ضمن اشاره به حساسیت و جایگاه مصون‌سازی و پیشگیری قبل از وقوع در حوزه پدافند غیرعامل، بر لزوم هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود و همراهی دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل تأکید کرد.

اسماعیل طحان، سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان هم در این دیدار، گزارش مختصری از وضعیت پدافند غیرعامل در استان، فعالیت‌ها، دستاوردها، راهبردها و برنامه‌های آتی اداره کل ارائه کرد.

وی تحقق انتظارات استاندار سمنان پیرامون نامحدود بودن فعالیت و کار به حیطه فیزیکی اداره کل و ساعت اداری، با روحیه بسیجی و انقلابی، همچنین ایجاد تحول در این حوزه را با عملکرد جهادی ممکن دانست.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1173313

مهمترین اخبار ایران و جهان: