نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 14:21

اغذیه فروشی‌های گناوه شیوه‌نامه فعالیت در ماه رمضان را رعایت کنند

گناوه- سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه با تشریح نحوه فعالیت واحدهای صنفی اغذیه فروشی در ماه رمضان گفت: نحوه فعالیت این واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان ابلاغ شده است.

حسین طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نظم و امنیت در صنوف در ماه مبارک رمضان با همکاری پلیس اماکن عمومی و اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان گناوه برقرار می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه افزود: بر این اساس مسئولیت نیازسنجی تعداد واحدهای صنفی که مجاز به فعالیت در ماه مبارک رمضان هستند با در نظر گرفتن شرایط و شاخص‌های مربوطه و معرفی متقاضیان واجد شرایط به اداره نظارت بر اماکن عمومی برای اخذ مجوز ویژه فعالیت در ماه مبارک رمضان بر عهده اتحادیه صنفی مربوطه است.

وی تصریح کرد: واحدهای صنفی بویژه رستوران‌ها و بیرون برها که برای آن‌ها مجوز فعالیت ویژه رمضان صادر می‌شود باید با استتار و پوشاندن کامل شیشه‌های در و پنجره و ویترین واحد صنفی خود به‌نحوی‌که از بیرون داخل واحد صنفی قابل‌رؤیت نباشد اقدام کنند

طیبی تاکید کرد: واحدهای صنفی آبمیوه و بستنی، قهوه خانه، کافی شاپ، کافه کتاب، ساندویچ فروشی، پیتزا فروشی و کبابی‌ها از اذان صبح تا قبل از اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند.

وی گفت: در اجرای مرحله اول این طرح به بخش اعظمی از صنوف مذکور تذکرات لازمه داده شده و واحدهای صنفی متخلف شناسایی و لیست نهایی آنها جهت برخورد قانونی به اداره اماکن عمومی شهرستان اعلام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1116257

مهمترین اخبار ایران و جهان: