نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 17:53

اجرای طرح ضربتی مبارزه با مجرمان حرفه‌ای در جرایم خاص وخشن اصفهان

اصفهان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان از اجرای اجرای طرح ضربتی مبارزه با مجرمان حرفه‌ای در جرایم خاص و خشن اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در نشست تعاملی قضائی انتظامی استان اصفهان بر لزوم هماهنگی دائم دستگاه قضائی و فرماندهی انتظامی استان تاکید و بیان داشت: ارتباط دستگاه قضائی و فرماندهی انتظامی همواره باید رابطه‌ای تنگاتنگ و مبتنی بر هماهنگی و همکاری باشد چرا که گسترش عدالت و برقراری نظم و امنیت در جامعه بدون همکاری این دو نهاد امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: نشست‌های تعاملی قضائی انتظامی با هدف افزایش هماهنگی‌ها و رفع مشکلات قضائی و انتظامی در مسائل مربوط به رسیدگی به پرونده‌ها، کاهش جمعیت کیفری، رفع اطاله دادرسی و اجرای احکام به صورت دوره‌ای برگزار می‌گردد.

عالی‌ترین مقام قوه قضائیه در استان اصفهان بررسی عملکرد دادگستری استان و نیروی انتظامی در حوزه‌های رسیدگی و اجرای احکام پرونده‌های خاص امنیتی و اقتصادی، حوزه فضای مجازی، پلیس مواد مخدر، پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت را از دیگر محورهای نشست‌های تعاملی قضائی انتظامی قلمداد کرد.

رئیس دستگاه قضائی استان، اجرای طرح‌های ضربتی مبارزه با مجرمین حرفه‌ای در جرایم خاص و خشن در آینده و برنامه‌ریزی جهت انجام اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی در آستانه تعطیلات نوروز و شروع سال جدید را از مصوبات این نشست اعلام کرد.

جعفری در پایان با تاکید بر اینکه قانون برای همه یکسان است و هیچکس اجازه سوءاستفاده از جایگاه خود برای دور زدن یا شکستن قانون را ندارد از عزم جدی دستگاه قضا برای برخورد با متخلفان و تضییع کنندگان حق مردم در هر سطح و جایگاهی خبر داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 933357

مهمترین اخبار ایران و جهان: