نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 14:29

موضع گیری رئیس جریان ملی آزاد لبنان درباره سید حسن نصرالله

رئیس جریان ملی آزاد لبنان از اردات و احترام خاصی که برای سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان قائل است، سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار ، جبران باسیل رئیس جریان ملی آزاد لبنان از اردات و احترام خاصی که برای سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان قائل است، سخن گفت و افزود: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان جایگاه ویژه‌ای در ذهن و قلب من دارد و نگاه متفاوتی به او نسبت به بقیه سیاستمداران در لبنان دارم. اگر میشل عون، رئیس جمهور سابق لبنان را در یک طرف قرار دهیم سید حسن نصرالله برای من با تمام مردم فرق دارد.

رئیس جریان ملی آزاد لبنان در ادامه تصریح کرد: آنچه در جلسه کابینه لبنان رخ داد مسئله بسیار مهمی است و صرفا مربوط به دو گروه لبنانی نیست.

وی تأکید کرد: باید از مقاومت به خاطر حفظ کشور حمایت کرد. مقاومت بخشی از پروژه لبنان است. ما رئیس جمهوری را می‌خواهیم که حامی کشور و شراکت و مقاومت باشد.

جبران باسیل خاطرنشان کرد: اصل مشکل اینجاست که ما برای رسیدن به این مرحله برنامه ریزی کرده بودیم و هیچ کسی نمی‌تواند بگوید که راهکاری وجود ندارد. ما نمی‌خواهیم زندگی مردم را بیشتر از این مختل کنیم و خواهان اصلاح اشتباهات هستیم.

رئیس جریان ملی آزاد لبنان در ادامه درباره جلسه روز پنجشنبه انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان گفت: جریان ملی آزاد لبنان گزینه‌ها را بررسی می‌کند و برای معرفی یک نامزد جدی تلاش می‌کنیم.

وی تأکید کرد: سمیر جعجع، رئیس حزب القوات اللبنانیه (نیروهای لبنانی) به توافق معراب ضربه زد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 906257

مهمترین اخبار ایران و جهان: