نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 10:36

انتفاضه فلسطین به تمام میادین نبرد کشیده شده و متوقف نمی‌شود

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اگر دشمن صهیونیستی فکر می‌کند می‌تواند با ترور نیروهای مبارز و مجاهد فلسطین، این انتفاضه را که به تمام میادین نبرد کشیده شده، متوقف کند، در توهم به سر می‌برد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: جنایت دشمن صهیونیستی در استفاده از پهپادها برای ترور نیروهای فلسطینی، شکست متجاوزان و ناتوانی آنها در رویارویی با مقاومت روزافزون فلسطینی‌ها را اثبات می‌کند.

بر اساس این بیانیه، رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با دست زدن به چنین جنایاتی، وجهه نابود شده خود را که زیر پای نیروهای مقاومت لِه شده، ترمیم کند. این در حالیست که نیروهای مقاومت درس سختی به صهیونیست‌ها در کمین اردوگاه جنین و عملیات شهرک عیلی در نابلس دادند.

شب گذشته گروهان‌های قدس گردان جنین در بیانیه‌ای شهادت ۳ نفر از مبارزان مقاومت بر اثر حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در نزدیکی جنین را تسلیت گفت.

گردان جنین اسامی این ۳ شهید را اعلام کرد:

شهید صهیب عدنان الغول (۲۷ ساله) از فرماندهان میدانی گردان جنین، شهید اشرف مراد السعدی (۱۷ ساله) و شهید محمد بشار عویس (۲۸ ساله) یکی از فرماندهان گردان شهدای الاقصی.

گفتنی است در جریان حمله پهپادی صهیونیست‌ها به خودرویی در نزدیک ایست بازرسی «الجلمه» واقع در شمال شهر جنین، سه تن از نیروهای مقاومت فلسطینی به شهادت رسیدند.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که استفاده ارتش دشمن صهیونیستی از پهپادها در ترور جوانان فلسطینی اقدامی خطرناک است و به زودی با واکنش کوبنده ملت و مقاومت فلسطین پاسخ داده خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1301813

مهمترین اخبار ایران و جهان: