نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 00:02

اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی نقش مهمی در توسعه سنندج دارد

سنندج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان محمدی می‌تواند نقش مهمی در ارتقا و توسعه شهری سنندج داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث حبیبی شنبه شب در مراسم کلنگ‌زنی ۲ پروژه عمران شهری در سنندج اظهار کرد: ورودی سنندج از محور فرودگاه بسیار مناسب طراحی شده و از معیارهای قابل قبولی برخوردار است.

وی افزود: متأسفانه ورودی شهر از سمت همدان با یک آشفتگی مواجه است که اجرای این پروژه‌ها می‌تواند به رفع این مشکل کمک جدی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: ما اعتقاد داریم بخشی از وضعیت ترافیک شهر سنندج، عدم اجرای طرح تفضیلی بوده است.

وی افزود: نبود یک سلسله مراتب در شبکه اتصالات بار شبکه را روی یک سری مسیر اصلی انداخته است.

حبیبی عنوان کرد: در شورای ترافیک شهر سنندج یک سری تصمیمات برای ساماندهی شهر سنندج صورت گرفت.

وی افزود: اجرای این ۲ پروژه می‌تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت و در عین حال توسعه و پایدار مرکز استان داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: از تمام ظرفیت‌هایی که داریم برای اتمام این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده خواهیم کرد.

حبیبی خاطرنشان کرد: قطعاً اجرای این ۲ پروژه تأثیرگذار یک کارنامه ماندگار را به اسم شهرداری و شورای این دوره رقم می‌زند.

وی اضافه کرد: در دنیای امروز توسعه خیلی از شهرها را به تقاطع‌های غیر همسطح آن می‌شناسند اجرای این پروژه می‌تواند نقش مهمی در ارتقا و توسعه شهری سنندج داشته باشد.

حبیبی گفت: اجرای این ۲ پروژه در کنار ساماندهی ترافیک می‌تواند یادگار ماندگاری از مدیریت این مقطع زمانی باشد که در سال‌های آینده خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با توجه به اهمیت و ضرورتی که داشت در شورای ترافیک تصویب شد، عنوان کرد: در حضور اصحاب رسانه قول می‌دهیم که با تمام توان و ظرفیت‌هایی که داریم از شهرداری و پیمانکار پروژه که از پیمانکاران بومی استان است، حمایت کنیم.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی جز پروژه‌های اولویت‌دار شهر سنندج است چرا که با افتتاح کریدور شمالغرب بار ترافیکی در این نقطه ۵ برابر وضعیت فعلی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1278813

مهمترین اخبار ایران و جهان: