نیوز سیتی!
14 تیر 1402 - 23:34

مساجد خوزستان به کانون تربیت نیروهای انقلابی تبدیل شوند

اهواز- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان گفت: در ایام اوقات فراغت باید شاهد تبدیل شدن مساجد استان به کانون و مرکز تربیت نیروهای انقلابی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم سمیری عصر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه اوقات فراغت کانون‌های مساجد منطقه غرب اهواز اظهار کرد: اوقات فراغت فرصتی برای حضور جوانان و نوجوانان به مساجد است تا بتوانند در کنار معنویت مسجد از آموزش‌های مختلفی که به همت کانون‌های فرهنگی هنری و دیگر ارکان مسجد برنامه‌ریزی می‌شود، نهایت استفاده را ببرند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان خواستار تشکیل گروه‌های سرود و تواشیح در مساجد شد و افزود: این کار هم نشاط‌آور است و هم موجب شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام سمیری عنوان کرد: در ایام اوقات فراغت باید شاهد تبدیل شدن مساجد به کانون و مرکز تربیت نیروهای انقلابی باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود که در ایام اوقات فراغت متولیان مساجد و مسئولان فرهنگی یک حرکت جهادگونه انجام دهند و اقدام به اجرای برنامه‌های جذاب و بانشاط و متنوع برای نوجوانان و جوانان کنند.

مدیر ستاد فهمای خوزستان با اشاره به اینکه باید با جهاد تبیین آگاهی‌بخشی و روشنگری خود را بسازیم، یادآور شد: کانون‌های مساجد در این ایام دوره‌های آموزشی فرهنگی، هنری، قرآنی و … برگزار کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1336557

مهمترین اخبار ایران و جهان: