نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 09:47

ساماندهی بازار بوشهر در دستور کار قرار دارد

بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ساماندهی بازار و مرکز شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش صبح پنجشنبه در نشست با رئیس اتاق اصناف و تعدادی از اتحادیه‌های مرتبط به بازار بوشهر اظهار داشت: بازار بوشهر یک ظرفیت بسیار خوب گردشگری و اقتصادی دارد و یکی از برنامه‌های ما در شورای ششم بهسازی وضعیت بازار و مرکز شهر است.

وی تصریح کرد: طرح بهسازی میدان و خیابان انقلاب در ادوار قبل به صورت ناقص اجرا شده است در حالی که شاهدیم بازارهای زیادی از کشور شاهد حذف عبور و مرور خودرو و تبدیل به گذر پیاده رو شده که با استقبال مواجه شده و این طرح قابلیت اجرا با فراهم کردن الزامات آن در مرکز شهر را دارد.

رئیس شورای شهر بوشهر از تخصیص اعتبار برای بهسازی بازار صفا، ماهی فروشان، میوه فروشان و خیابان شهدا خبر داد و گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار برای کف سازی این بازارها اختصاص یافته است.

جذابیت گردشگری بازار بوشهر

نیک روش خاطر نشان کرد: بازار ماهی فروشان یکی از جذابیت‌های گردشگری و خرید شهر بوشهر است که در شرایط نامناسبی به سر می‌برد و در جهت عرضه بهتر آبزیان باید محل جدید جهت این بازار اختصاص یابد که عرضه عمده و خرده آبزیان در آن با رعایت شرایط بهداشتی و سلامت عرضه محصولات رعایت شود و شرایط خوبی برای خرید شهروندان و گردشگرانی که به بوشهر فراهم شود.

رئیس شورای شهر بوشهر تاکید کرد: هر گونه اجرای طرح ساماندهی بازار با همکاری اصناف و اتحادیه‌ها خواهد بود تا شاهد فراهم شدن شرایط خوبی برای قلب اقتصادی شهر بوشهر باشیم.

نیک روش اضافه کرد: بازار بوشهر در قدیم از قطب‌های تجاری و اقتصاد بوده و تلاش مدیریت شهری با همراهی اتاق اصناف بهبود شرایط بازار است و رونق هر چه بیشتر آن است

منبع: مهر
شناسه خبر: 1316957

مهمترین اخبار ایران و جهان: