نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 09:15

دانشگاه علوم پزشکی همدان دارای بیشترین کرسی آزاد اندیشی در استان

 همدان-مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت:بیشترین کرسی آزاداندیشی در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده است

غلامرضا فریدونی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه بیشترین کرسی آزاداندیشی در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده است، اظهار کرد: در حیطه عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی افزود: همچنین کارگاه‌هایی با حضور مدرسان حوزه و دانشگاه، اجرای مسابقات کتابخوانی کتاب حریم ریحانه، کتاب حجاب شهید مطهری، کتاب ترگل، فضاسازی محیط دانشگاه مانند پوسترها، بنرها و نشست‌های پرسش و پاسخ با دانشجویان برگزار شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با اشاره به دیگر اقدامات گفت: تولید و انتشار کلیپ در فضای مجازی برای دانشجویان، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری دوره‌های آموزشی، برپایی شب فرهنگی، برنامه پیاده روی ویژه بانوان و در جنبه سلبی تذکرات شفاهی به بانوان شل حجاب یا بد حجاب از دیگر اقدامات بوده است.

فریدونی با بیان اینکه ۱۰ تریبون آزاد در سطح دانشگاه‌های دولتی انجام شده است، بیان کرد: با توجه به دستورات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین باید صورت بگیرد اعتقاد داریم در دانشگاه‌ها با دانشجویان باید گفتگو کرد و مسائل روز و جامعه را شرح و تبیین نمود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان عنوان کرد: دانشجویان ما دارای یک روحیه متعهد، انقلابی، متدین و همراه با نظام هستند و عده معدودی به دلیل شبهات و تردیدها سوالاتی برای آنها پیش آمده است که با تبیین و تشریح این سوالات می‌توان این افراد را اقناع فکری کرد و در مسیر حق راهنمایی کنیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: ۵۰ کرسی آزاد اندیشی در سال تحصیلی قبل و سه ماه اول سال جاری در دانشگاه‌های همدان برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1362613

مهمترین اخبار ایران و جهان: