نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 20:14

لیبرمن: ارتش سیاست ترور را ادامه دهد

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به پاسخ مقاومت به یورش امروز نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری، خواستار تداوم سیاست ترور فرماندهان مقاومت در نوار غزه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به پاسخ محکم مقاومت به یورش امروز نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری، خواستار تداوم سیاست ترور فرماندهان مقاومت در نوار غزه از سوی ارتش این رژیم شد.

لیبرمن طی سخنانی در جلسه فراکسیون حزب صهیونیستی متبوع خود در اشاره به اثرگذاری نیروهای مقاومت در غزه در رویارویی امروز میان نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی که به اردوگاه جنین یورش برده بودند، اعلام کرد: باید به سیاست ترورهای متمرکز فرماندهان حماس در غزه بازگردیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: زمانی که آنان (فرماندهان حماس) در یهودا و السامره (کرانه باختری) آتش را شعله‌ور می‌کنند، نباید در غزه در امان باشند.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی طی سخنان خود اعلام کرد: ارتش باید نسبت به عملیات نظامی گسترده در عمق کرانه باختری اقدام کند.

گفتنی است امروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در یورش به اردوگاه جنین، پس از انفجار بمب در مسیر خودروهای نظامی خود، در کمین نیروهای مقاومت قرار گرفتند که در نتیجه آن ۷ تن از نظامیان صهیونیست زخمی شدند و حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296457

مهمترین اخبار ایران و جهان: