نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 13:48

سپاه تا لحظه ثبات وضعیت گرمی در میدان است

گرمی - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه تا آخرین لحظه و تا برقراری شرایط پایدار در کنار مردم سیل زده گرمی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح جمعه در بازدید از مناطق سیل زده گرمی با اشاره به مشارکت فرمانده سپاه استان در جستجوی اجساد مفقود شده سیل از طبخ روزانه ۵ هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل زده خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: مردم گرمی اصل نگران شرایط موجود نباشند چرا که ما تا آخر کنار این مردم نجیب می‌ایستیم و اینجا را ترک نمی‌کنیم تا شرایط به مانند قبل و و بهتر از آن شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: زیرساخت‌های تخریب شده از جمله تخریب پل‌ها و راه‌های ارتباطی با اقدامات جهادی در اسرع وقت بازسازی و تحویل اهالی شریف منطقه خواهد شد.

محمدی اصل بیان کرد: با لطف الهی و تلاش نیروهای جهادی و پاسداران شاغل و بازنشسته و همکاری سایر دستگاه‌ها همه مفقودشدگان سیل دیروز پیدا و تحویل نیروهای امدادی شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به به حضور گسترده رزمندگان بسیجی در کمک به مردم سیل زده شهرستان گرمی و بیله سوار گفت: از ساعات اولیه روز حادثه پس از فروکش کردن سیل گروه‌های جهادی به منطقه اعزام شدند و با کمترین امکانات به کمک مردم آسیب دیده و سیل زده شتافتند و در این امر خداپسندانه حماسه آفریدند.

محمدی اصل با توجه به بی سابقه بودن گستردگی سیل حداقل در ۵۰ سال اخیر مشارکت همگان و کلیه دستگاه‌ها و نهادها را در ساماندهی مناطق سیل زده و کمک به جریان عادی زندگی مردم ضروری دانست و خواستار سرعت عمل هرچه بیشتر کلیه دستگاه‌ها در این خصوص شد.

وی اظهار کرد: ما به عنوان سپاه پاسداران همه امکانات خود را برای مشارکت در ساخت و یا ترمیم و مرمت خانه‌های آسیب دیده و تجهیز خانه‌هایی که اسباب و اثاثیه آنها دچار آسیب شده، بسیج می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه از ظرفیت‌ها و امکانات سپاه تا بازگشت شرایط عادی به زندگی مردم در خدمت هم استانی هاست، تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه در کنار آواربرداری، بازسازی خانه‌های آسیب دیده، آبرسانی و اصلاح و ترمیم راه‌های شهری و روستایی آسیب دیده نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی بین اهالی مناطق سیل زده اقدام می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1288457

مهمترین اخبار ایران و جهان: